nieuws over mijn knie - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu nieuws over mijn knie - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

nieuws over mijn knie

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

11 Mei 2024 | Frankrijk, Épernay

Beste mensen,

Hierbij kan ik jullie melden dat ik naar een fysiotherapeut ben geweest om naar mijn knie te laten kijken en om hem te laten beoordelen wat er aan de hand is. Nadat hij mijn knie alle kanten op bewogen had en gevraagd had waar de pijn zat was zijn conclusie dat de aanhechting van de pees geïrriteerd was. Dus het is gelukkig niet de miniscus. Gelukkig is er ook niks afgescheurd, maar het blijft balen.

Het liefste was ik daar gebleven om aan mijn herstel te werken. Want daar kon ik ook naar een fysiotherapeut gaan en hadden ze ook een camping. Maar op het moment dat Harm en Jacquelien belde dat ze daar wel naar toe wilden komen had ik toch zoiets van: misschien is het wel leuk als ze zien waar en in welke omgeving ik verblijf; en dat vonden ze inderdaad leuk om te zien. Maar...ik had dus daar willen zijn. Want ik zat net lekker in die 'flow' van: een tijd(je) weg uit mijn eigen omgeving. Nu ben ik dus weer terug bij af.

Wat betreft het herstel heeft heeft de fysiotherapeut mijn knie gemasseerd en heeft oefeningen meegegeven. Ook moet ik volgende week terugkomen. Dus de komende tijd ga ik aan mijn herstel werken en hoop z.s.m. weer naar Frankrijk te kunnen afreizen om mijn tocht te kunnen vervolgen.

Tot blogs


  • 11 Mei 2024 - 10:45

    Eric F:

    Heel veel sterkte met je herstel


  • 11 Mei 2024 - 11:39

    Greta Klarenbeek:

    Fijn dat het niet je meniscus is. Maar het blijft balen. Hoop op ern spoedig herstel.


  • 11 Mei 2024 - 16:38

    Ida En Peter:

    Jorden, mooi dat je de draad weer wilt oppakken.

    Maar forceer niets.


  • 11 Mei 2024 - 23:38

    Jan Frericks:

    Het beste met je knie. Rustig aan.


  • 13 Mei 2024 - 10:26

    Syl Klinkien :

    Komt goed Jorden...geef het de tijd!!

    Jouw tijd komt nog wel ,even geduld en je kan de draad weer oppakken!!

    Succes


  • 13 Mei 2024 - 18:41

    Loek:

    Hopelijk een snel en goed herstel.

    Daarna kun je hopelijk de wandelroute weer oppakken en genieten van de mooie tocht.


  • 14 Mei 2024 - 21:47

    Anita :

    Goed herstel gewenst Jorden, neem er de tijd voor, niets overhaasten.

    Jij gaat tzt de tocht weer hervatten.

    Tot blogs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 837
Totaal aantal bezoekers 28039

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: