Wijnranken & knie - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Wijnranken & knie - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Wijnranken & knie

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

29 April 2024 | Frankrijk, Épernay

Beste mensen,

4 dagen duurt lang als je '"zit te wachten" op een blog van mij. Ik zal uitleggen wat er aan de hand is: vrijdag toen ik tussen de nog kleine, maar prachtige wijnranken liep, had ik al 2 dagen last van mijn linkerknie. Dus ik liep al moeilijker. Maar de mooie omgeving bederfte het nog niet. Totdat ik bij mijn volgende adres kwam; toen sloeg de twijfel toch toe: doorgaan of stoppen. Ik koos voor het laatste. Maar langer erover nadenkend besloot ik om (uiteraard in overleg met de 'hulptroepen' en mijn vorige adres èn goedgekeurd) t/m aankomende donderdag 'op de Camino' te blijven. Ondertussen wel hier naar een dokter gegaan voor advies. Hij zei dat het niet de miniscus is, waar ik bang voor was, maar waarschijnlijk een (verrekte) kruisband. Nu heb ik voor 10 dagen paracetemol (kuur) meegekregen. En ik moet met Voltaren-gel blijven insmeren. Hopen dat de pijn minder wordt. Ik was al bezig om dingen uit mijn rugzag te halen zodat het gewicht minder wordt.Maar om met iets positiefs af te sluiten: de wijngaarden zijn een verademing om door te lopen t.o.v. die blubberpaden. Daaronder een fotoimpressie. En hopelijk kan ik aan het eind van de week mijn tocht voortzetten.

Tot blogs


  • 30 April 2024 - 10:09

    Tijs Teepen:

    Hi Jorden, beterschap!! dit is echt even balen zo sukkelen met je knie. Het is natuurlijk ook niet niks om zoveel en ver te wandelen, maar rust is een verstandige keuze. We zullen hier voor je duimen dat na de rust de knie weer rustig is en je weer volop op pad kan.

    sterkte en geniet even van de rust. Kunnen lopen is belangrijker dan de planning. Sterkte voor nu en probeer nog wel gewoon lekker te genieten van je avontuur.

    Groeten Danielle en Tijs


  • 30 April 2024 - 10:52

    Greta Klarenbeek:

    Wat vervelend van je knie. Grote pech. Maar misschien kun je ook even bijkomen van alle kilometers die je al gelopen hebt. Heel veel sterkte jongen en ik hoop dat je aan het eind van de week weer verder kunt gaan. Ik geniet erg van je mooie verhalen en mooie foto's. Nogmaals heel veel sterkte en sukses.


  • 30 April 2024 - 11:11

    Brigitte Witjes:

    Ha Jorden,

    Wat balen zeg! Gelukkig heb je een arts gezien en goede hulptroepen die met je meedenken. Dat is onmisbaar op zo'n avontuur.

    Hopelijk biedt de rust je voldoende herstel om straks weer verder te kunnen met deze mooie onderneming. We volgen je dan weer graag!

    Sterkte!

    Groetjes, Brigitte


  • 30 April 2024 - 12:52

    Anita Van Santen :

    Hoi Jorden

    het komt vast weer goed met je knie en dan kan je weer rustig aan verder!

    lieve groetjes van mij


  • 30 April 2024 - 18:23

    Hester En Andries :

    Wat vervelend voor je dat je opeens last hebt van je knie en goed dat je naar de dokter bent gegaan en hopen dat het snel overgaat. En dat je nu bij je B[e-38]B zit.


  • 01 Mei 2024 - 07:01

    Ida En Peter:

    Jorden, laat de moed niet zakken. Beterschap met je knie.


  • 01 Mei 2024 - 07:26

    Loek:

    Beterschap Jorden. Hopelijk een goed herstel na wat rust.


  • 01 Mei 2024 - 17:04

    Peter En Ida Diemer :

    Lieve Jorden,

    ik hoop, dat je het geduld op kunt brengen om je knie zo goed mogelijk te laten genezen, anders verziek je het voor de rest van je tocht en je bent zo goed bezig!

    Wij duimen voor je. Houd de moed erin!!! Peter en Ida


  • 04 Mei 2024 - 09:14

    Hans:

    Jorden,

    Beterschap en blijf genieten van de omgeving. Loop maar wat minder per dag. Sterkte en nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 19125

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: