Op weg - Reisverslag uit Maaseik, België van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Maaseik, België van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

03 April 2024 | België, Maaseik

Dag 1 Woe. 3-4-2024 Thorn - Maaseik

Beste mensen, ik ben begonnen aan mijn 'pelgrimstocht' naar Santiago de Compostella. Vandaag ben ik gestart in Thorn, dat 'witte stadje' in zuid Limburg. Als afscheid, en 'uitzwaaimoment', liep mijn vader de eerste dag mee, en mijn moeder als praktische ondersteuning met de auto. We liepen een deel vlak langs de Maas: prachtig! Helaas was de eerste dag regenachtig, met ook wel droge momenten.

Zoals ik al mijn wandelingen begin liepen we vandaag 'maar' 11 kilometer. Dat om aan alles te wennen waar je op een tocht tegenaan kan lopen. Zoals de praktische dingen van je rugzak. Ook hoe bepaalde dingen aanvoelen. Kortom: niet te hard beginnen. Uiteindelijk kwam ik in Maaseik aan bij een mooie b[e-38]b.

Tot de volgende blog


  • 03 April 2024 - 22:45

    Harald Ket:

    Hoi Jorden, dat deel van de Maas is zeker mooi! Geniet ervan! Ik ben benieuwd hoe snel je al andere pelgrims tegenkomt. Welterusten en succes morgen!


  • 04 April 2024 - 07:54

    Tine Bruin:

    Dag Jorden,

    geweldig dat je bent begonnen.en nog wel in Limburg.succes.

    groeten van Tine


  • 04 April 2024 - 08:52

    Ida En Peter:

    Ida en Peter:

    Jorden,

    Leuk om zo met je mee te mogen "lopen".

    Het mooie weer is onderweg!! even geduld.

    Wij zullen je gaan volgen.


  • 04 April 2024 - 10:27

    Brigitte:

    Ha Jorden, dat klinkt als een goede start! Wat zul je veel verschillende landschappen tegenkomen. Ben ook benieuwd wanneer je andere pelgrims treft. Geniet ervan!


  • 04 April 2024 - 12:33

    Hans:

    Jorden,

    He eindelijk op weg. Ga zo door


  • 04 April 2024 - 14:58

    Tijs Teepen :

    Fijn Jorden, hopelijk gaan de buien snel weg en krijg je een droge tocht. Geniet ervan!


  • 05 April 2024 - 12:41

    Hieke En Simon:

    Hallo Jorden,

    Fijn dat je gestart ben.

    Mooi stuk dat je woensdag hebt gelopen.


  • 05 April 2024 - 18:54

    Richard En Dana :

    Ha Jorden,

    Heel veel succes op je reis.

    Geniet ervan, je komt op mooie plekken.

    Plaats af en toe maar eens een foto [e-1f600]

    Groet Richard en Dana


  • 06 April 2024 - 00:10

    Eric F:

    Klasse Jorden.

    Hopelijk hou je het vol.

    Een hele onderneming.

    SUCCES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 18610

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: