Kapotte waterzak - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Kapotte waterzak - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Kapotte waterzak

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

23 April 2024 | Frankrijk, Reims

Beste mensen,

Volgens mij ging er de vorige keer iets fout met het verslag. Jullie hebben er volgens mij 2 gekregen. Ik dacht namelijk dat hij niet verzonden was. Daarom schreef ik een nieuwe. Maar ze kwamen alle 2 aan zag ik de volgende dag. Vandaag ben ik net zo lang onderweg als mijn langste tocht tot nu toe: 3 weken. En toen dacht ik: ik kom pas net lekker in het ritme en de sfeer. Dat gevoel heb ik nu ook. En deze keer kàn ik ook door. Vandaag heb ik weer een mooie dag gehad; qua weer en qua wandelen. Vandaag de hele dag door de velden gelopen en uiteindelijk kwam ik in Reims uit waar ik morgen een rustdag neem om o.a. een nieuwe waterzak te kopen. Alleen dat verbindingsstuk tussen mijn slang en waterzak brak af, maar omdat ik die zak ook al meer dan 10 jaar heb dacht ik dus: gelijk maar helemaal nieuw; het was 2 dagen een gemis, en ik moest me behelpen met losse flesjes. Afgelopen nacht sliep ik weer in een 'pelgrimslokaal' waar ik nu het rijk voor mezelf had. Die avond ervoor sliep ik namelijk met nog 2 andere pelgrims in zo'n 'lokaal'. Gisterenochtend gezellig met zijn 3e ontbeten in de plaatselijke pub met het gekochte ontbijt in de supermarkt. En die ochtend ging ieder weer zijn eigen 'Camino'.

Bon nuit


  • 24 April 2024 - 07:25

    Tine Bruin:

    Al drie weken onderweg.en al in Frankrijk. Blijf zo doorgaan.

    Gisteren naar de film geweest van jouw bioscoopbon.we hebben genoten.

    Geniet van de mooie stad Reims.


  • 24 April 2024 - 07:45

    Ida En Peter:

    Beste Jorden,

    Het is bijna niet te geloven dat je al weer drie weken onderweg bent. De tijd gaat snel.

    Maar alweer in Reims best een eind.

    Hoeveel km heb je inmiddels al gelopen?


  • 25 April 2024 - 11:21

    Hester En Andries :

    Knap hoor dat je met weer en wind toch verder gaat lopen ook al is je waterzak het mondstukje kappot is. En Knap dat je toch in Reims aangekomen bent en dat je 2 overnachting hebt om een beetje bij te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 18007

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: