Tijdens èn de gevolgen van regen - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Tijdens èn de gevolgen van regen - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Tijdens èn de gevolgen van regen

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

20 April 2024 | Frankrijk, Signy-l'Abbaye

Beste mensen,

over het weer kan ik kort zijn: gisteren de hèle dag regenpakkenweer [e-38] vandaag bewolkt maar droog met af en toe zon.

Nadat ik gisteren dus de hele dag in de regen liep was ik dat bij het diner 's avonds alweer snel vergeten. Niet, of toch ook, door het gezelschap van die andere pelgrims, Maar vooral door het eten: ratatouille, grote stukken vlees en aardappels, plus...een fles wijn op tafel: voortreffelijk! Daar kan een mens goed op lopen en slapen.

Vandaag was het een mooie dag en gedeeltelijk pittige wandeling naar Signy L' Abbaye. De Camino stuurde ons over een bospad waar je als het veel geregend heeft eigenlijk niet kan zijn. Maar zoals jullie lezen is het gelukt. Maar mijn schoenen kunnen naar de stomerij. Nu zit ik in een 'knus' hotelletje; mijn avondeten net op en zometeen aan de koffie.

Tot blogs


  • 22 April 2024 - 15:13

    Syl Klinkien :

    Ja dat weer he....je doet er helemaal niets aan !

    En als de sokken maar droog blijven!!!

    En positieve instelling, daar red je het mee.

    En dat heb jij als geen ander!

    Succes en lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 17886

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: