Het wad en wierdepad (nederlands kustpad deel 3) - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Het wad en wierdepad (nederlands kustpad deel 3) - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Het wad en wierdepad (nederlands kustpad deel 3)

Blijf op de hoogte en volg Jorden

09 Augustus 2017 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

Vandaag ben ik begonnen aan het laatste deel van het Hollands Kustpad; Het loopt van Nieuweschans naar Lauwersoog. Ik doe het deze keer in aangepaste vorm, want na dat fietsongeluk voel ik me nog wat onzeker. Die aangepaste vorm bestaat er dus uit dat Harm & Jacquelien hun caravan in Kostverloren hebben gezet met mijn eigen tent er naast, en dat Harm de wandelingen met mij mee loopt en dat ik kijk wat ik aankan aangezien ik nog steeds lichte hoofdpijn heb en mijn conditie nog niet op hetzelfde niveau zit als anders. Jacquelien is van de catering en de algehele ondersteuning waarbij de catering vandaag erg goed was. Zo kregen we bij een rustpauze in nieuw-Beerta een lekker broodje haring + op een speciale manier gezette koffie. Na die verassende koffiepauze zijn we doorgelopen naar Kostverloren waar de caravan stond. Bij elkaar hebben we toch 3 uur gelopen in een landschap van gigagroote graanvelden en suikerbieten velden. Ook door hoog gras gelopen wat redelijk zwaar was. Uiteindelijk vond ik het niet erg dat we er na 3 uur waren. Deze keer loop ik het dus in aangepaste vorm, maar de omgeving is er niet minder om.

Groetjes, en tot de volgende blog,

Jorden

  • 09 Augustus 2017 - 21:41

    Jan Frericks:

    Veel wandelplezier gewenst.

  • 10 Augustus 2017 - 09:34

    Tine Bruin:

    Fijn Jorden dat je weer aan de loop bent.veel loop plezier met Harm erbij en Jacquelien voor de catering dan gaat het goed komen.

  • 10 Augustus 2017 - 10:16

    Hester En Andries:

    Fijn Jorden
    Dat je weer zin in hebt om te lopen samen met Harm en dat je toch weer durft ook al loop je met zijn tweeen dat geeft zekerheid en niet zo'n lange afstand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16862

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: