Ruimte! Heel veel ruimte... - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Ruimte! Heel veel ruimte... - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Ruimte! Heel veel ruimte...

Blijf op de hoogte en volg Jorden

20 Augustus 2017 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

Na 15 nachten in Kostverloren te hebben gestaan met tent en caravan vertrekken we morgen naar een camping in Aduarderzijl omdat we op het Wad en Wierdepad tot vlakbij Pieterburen zijn geëindigd. Ik knap zo goed op dat ik mezelf het Wad en Wierdepad wel zie uitlopen, ook al doe ik er nu dus 2x zo lang over. Misschien is het wel andersom: als ik het wel op het "gewone" tempo had gedaan was het niet goed gegaan met mijn hoofdpijn. Ik vind het dus heel fijn dat het op deze manier kan.
De omgeving is iets waar ik nog wel eens naar terug wil, want de ruimte; je hebt hier gigantisch veel ruimte. Als je bedenkt dat zo'n stuk land al 2,5 km lang is, en je bedenkt dat het in de breedte ook zo is...
We hebben gisteren en eergisteren, vanwege het weer wat voorspelt was, en uitgekomen, 3 rustdagen (incl. morgen) ingepland. Eergisteren hebben we voordat we naar het vestingstadje Boertange gingen eerst lekker geluierd en heb ik mijn tent gelucht; ook de inventaris. Vandaag zijn we naar duitsland geweest aangezien we toch vlakbij de grens zitten. Greetsiel! Zo heten het mooie "vissersdorpje". 'S avonds hebben we met zicht op de haven in een heel leuk visrestaurant heerlijk! gegeten. Dus als je in oost-Groningen in de buurt van kostverloren bent en je houdt van vis, dan móet je in greetsiel vis gegeten hebben.
Dus...morgen verkassen we naar Aduarderzijl en beginnen Harm en ik dinsdag weer te lopen, en hopen donderdag in Lauwersoog aan te komen.

Groetjes, en tot blogs
Jorden

  • 20 Augustus 2017 - 22:08

    Jan Frericks:

    Jorden, weer een mooi stuk geschreven. Succes de komende dagen met lopen en de groeten aan iedereen van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: