Weids landschap - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Weids landschap - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Weids landschap

Blijf op de hoogte en volg Jorden

15 Augustus 2017 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

Mijn conditie gaat vooruit naarmate we steeds verder komen (klinkt logisch he!). Gisteren waren we in Lutjerijp(...) geëindigd waarbij we die dag 11 km gelopen hadden. Ik was daarna wel erg moe waardoor ik al om 21.00 uur naar bed ging, maar we liepen gedeeltelijk weer langs mooie langgerekte graanvelden maar liepen ook (gewoon) langs boerenland waar koeien op graasden. Ook leuk van oost-Groningen is dat je in de zomer meemaakt hoe al het graan/suikerbietenland wordt geoogst. De grond rijpklaar wordt gemaakt voor de volgende oogst en het graan in vierkante pakken op het land beland. En allemaal met enorme machines!
Even een misverstand wegnemen over het vorige blog: en wel over Texel; ik bedoelde dat de afstand op de dijk van Delfzijl naar de overkant (Duitsland) ongeveer dezelfde afstand leek/is als van Den Helder naar Texel. Je ziet tenslotte Duitsland aan de overkant liggen. We zitten te overwegen om met de carvan te verkassen. Omdat we steeds verder moeten rijden om weer bij de carvan te komen. Je kan dus zeggen dat het steeds beter met me gaat, zowel met de conditie als met de hoofdpijn. Morgenavond proberen we bij Hester en Andries te overnachten (ook vanwege/door zijn verjaardag) omdat dat dichter bij de route ligt. Morgen moeten we beslissen (eigenlijk niet meer) of we verder gaan over het Wad of over het Wierdepad. Ik denk dat ik het wadpad kies; het is tenslotte het Hollands/Nederlands Kustpad.
Welterusten, en tot de volgende blog,

Jorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: