Het grenslandpad - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Het grenslandpad - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Het grenslandpad

Blijf op de hoogte en volg Jorden

05 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Beste mensen,

Ik ben weer met een andere lange afstand wandeling gestart, en wel vandaag. Zonder vooraankondiging aan jullie ben ik vandaag naar Sluis vertrokken om morgen aan het Grenslandpad te beginnen. Ik zal.er, volgens mijn planning, 3 weken over doen. Het aantal kilometers dat gelopen moet worden is 372. Morgen loop ik de eerste 16,5 km; van Sluis naar Aardenburg. Ik.hoop weer door mooie gebieden en plaatsen te komen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Vriendelijke groet,
Jorden

• 05 Juli 2016 - 23:58

Jacquelien Van Voorthuizen Ofwel Je Moeder:

Wat een verrassing, hoe later opde avond.......Heel veel succes, de weersvoorspelling ziet er goed uit! Eind van de week wordt het 25 graden, Franse temperatuur ! Heb je nog last van de glassplinter? Ik hoop van niet. Succes , liefs, Jacq