Bos, panisch & heerlijk eten - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Bos, panisch & heerlijk eten - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Bos, panisch & heerlijk eten

Blijf op de hoogte en volg Jorden

25 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

De afgelopen twee dagen heeft Harm dus meegelopen wat ik heel gezellig vond! Toch weer een beetje aanspraak he! Harm kon volgens mij ook zijn energie kwijt in het lopen.hij vindt het ook lekker dat lopen. Jacuelien was een soort taxi die ons naar een koffiekopje bracht als die van de route af lag. Ook had ik twee dagen een wandel-arrangement met bagagevervoer. Ik heb Harm ook het soort bos laten zien waar je ik al vijf dagen in liep + alle dingen waar ik tegenaan loop op zo'n tocht zoals: een zijweg nemen om weer op de route te komen omdat we een markering hadden gemist. Ook zijn we we de mensen gaan warderen die een huisje in het bos hebben. Waarom! Omdat ze in een omgeving wonen waar miljoenen, zoniet biljoenen muggen rond vliegen. Je wordt er echt knettergek van! Het eten s avonds maakte het weer goed: de eerste avond kaasfondue en de 2e avond vlakbij mijn b&b gegeten; heerlijk!...
Het b&b zelf was ook niet gek. Ik sliep op de bovenverdieping van de garage. Het was er vrij luxe ingericht metvan die ingelegde steentje op de vloer in de douche enzo. Heel mooi. Oh ja!! De afstand die we gelopen hadden: zaterdag 15 km en zondag 15 km; alleen dan omgekeerd. Zo ben ik dus vanmorgen uit Eersel vertrokken naar Hamont. Een tocht van 22 km door, met name de 2e helft, bos! En dat heb ik geweten; ze kunnen je Tot panische taferelen dwingend: de mug!!! Maar om nou in het bos van broek te wisselen? Eenmaal in Hamont aanbeland en aangebeld kon ik meteen aanschuiven voor het eten: héérlijk vlees met salade & aardappels. Daarna heerlijk gedoucht en bij het zwembad nog wat nagepraat, en nu heerlijk naar bed. Slaap lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 17511

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: