Een hoop ervaringen. Zowel positief als negatief - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Een hoop ervaringen. Zowel positief als negatief - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Een hoop ervaringen. Zowel positief als negatief

Blijf op de hoogte en volg Jorden

23 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Ik was in Goirle/Nieuwkerk beland met mijn verslag waar ik afgelopen woensdag mijn rustdag had. Het is uiteindelijk een luxe b&b on een oud klooster in Nieuwkerk geworden. Een prachtlocatie midden in bossen. Die rustdag was ik wel aan toe; ik heb lekker bij kunnen komen, ik heb mijn was laten doen ( inderdaad: niet met de hand). Ik kon daar een fiets lenen waar ik naar Baarle Nasau mee naar toe ging. Het schijnt een "districten" structuur (ik weet niet de exacte term) te hebben zowel in België als Nederland. Waarvoor ik er ook heen wilde was voor mijn linker onderbeen. Nadat ik verkeerd was gelopen met die blaffende hond en die afrastering moest ik Door begroeiing waarbij ik schrammen op mijn been opliep. kwam erachter waarbij ik dus " s avonds jodium erop deed. Maar op mijn rustdag zag ik dat ze waren gaan ontsteken in de vorm van "wondroos". Wondroos id het gevolg van een.ontsteking ergens. Ik laat jullie even in spanning zitten, want het avondeten wordt gebracht. Dus wordt vervolgd...

  • 24 Juli 2016 - 16:29

    Tine Bruin:

    jorden bedankt voor je mooie verhalen.
    je maakt ook steeds iets geks mee,waardoor je ons altijd in spanning houdt.
    gelukkig kom je aan het einde op je pootjes terecht.
    wat is brabant toch mooi!
    maar limburg spant de kroon.
    geniet nog maar even van deze prachtige tocht.
    groeten tine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 17512

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: