Een bijzondere B&B - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Een bijzondere B&B - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Een bijzondere B&B

Blijf op de hoogte en volg Jorden

05 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Beste mensen,

Vandaag een bijzondere dag gehad. Eerst was het het vroege opstaan om om 8.30 uur de boot te halen, waarna ik door de buschauffeur werd afgezet waar ik de route weer mooest beginnen. Om 10.00 uur had ik de route weer opgepikt waarbij ik nog een stuk over dezelfde dijk moest waar ik in lauwersoog op was begonnen; prachtig!! Alleen die uitwerpselen van die schapen he!...2× zo erg!
Maar dat maakte de omgeving niet minder mooi hoor!
Na verloop van tijd kwam er een einde aan die dijk voor mij en moest ik het binnenland in waarbij ik de dijk inwisselde voor het terpenlandschap (hoogste terp van Friesland; 9 m. boven NAP), later voor akkerbouw; mooi graan & grasland die ze ook aan het maaien waren. Verder stuurde ze me langs slootjes en bruggetjes waarna ik uiteindelijk in Marrum uitkwam waar mijn b&b stond. En oh ja...waarom antwoorden ze altijd in het Engels als ik vraag of er wifi is? Het blijft vreemd!
En Joke!!...je vindt het toch niet erg dat ik je toegevoegd heb zonder het je te vragen? Ik schatte in dat je het wel leuk zou vinden om mijn belevenissen te volgen. Voor het avondeten ging ik naar de enige (...) eetgelegenheid in het dorp: een Chinees. En ik slaap zo meteen in een heel apart bed; namelijk een die op een slaapzaal staat met 18 bedden waarvan er 4 bezet zijn. Die slaapzaal staat in een oude omgebouwde kleuterschool. Voor nu wens ik jullie welterusten en tot blogs.

Groetjes, Jorden

  • 05 Augustus 2015 - 22:29

    Brigitte:

    Ha Jorden,
    Klinkt weer goed allemaal! Behalve die schapenpoep dan ;)
    Is het weer weer een beetje in orde in Nederland? Wij hebben hier in gebroken Italiaans ook wifi te pakken, dus we volgen je op de voet! Veel loopplezier!
    Groetjes, Brigitte

  • 05 Augustus 2015 - 22:30

    Maarten :

    ha Jorden ,

    wat is het toch altijd leuk om je reisavonturen te lezen! elke dag kijken we weer reikhalzend uit naar de volgende episode. Zo beeldend geschreven, echt heel goed! je hebt op je telefoon dus toch weer een heel verhaal kunnen typen. ik mis je tablet niet hoor ;-) !
    ik ben benieuwd wat je morgen weer gaat doen. Vanaf de Italiaanse kust warme groetjes terug!

    Brigitte, emma, roelant en maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 17099

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: