Vincent van Gogh - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Vincent van Gogh - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Vincent van Gogh

Blijf op de hoogte en volg Jorden

16 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Beste mensen

Ik heb Ruud vanavond weer op de bus gezet naar Zundert waar hij zijn auto geparkeerd had om vandaar naar Rijsbergen te lopen. Ik sliep vlakbij het geboortehuis van Vincent van Gogh; één straat zat er tussen...
Vandaag was niet zo'n lange loopdag: 15 km maar, waarvan we er 3 gebracht werden naar het beginpunt. Dus Ruud!!: makkie he!!
Een dag ervoor was ik uit nispen vertrokken en dus die 3 km naar Zundert wel extra moest lopen omdat de b&b niet op de route lag. Wat overigens geen straf was omdat de omgeving alweer zo mooi was: vele graanvelden, veel bos (vandaag ook), grazende koeien en hinnikende paarden. In Zundert sliep ik in een halve woning, zo groot! Heerlijk geslapen in een 2 1/2 persoons bed. Vanavond slaap ik weer in een leuk eigen huisje: een openslaand keukentje met lekker capuchino, een heerlijke "goedgekeurde" douche en, ik denk, een goed bed. Morgen gaat de tocht naar Ulvenhout waar ik na 25,5 km hoop aan te komen. Voor nu!: zonder slaapmutsje, of het moet de capuchino zijn, wens ik jullie welterusten...

• 17 Juli 2016 - 00:57

Jacquelien V Voorthuizen:

Hoi Jorden, leuk je verslag weer te lezen, wel laat omdat Elly van Doremalen op bezoek was. Een mooie dag gehad en een keer lekker kort. Gelukkig voor Ruud, dan blijft hij het leuk vinden. Het weerbericht voorspeld warm weer. Je boft! Succes morgen xxx

• 17 Juli 2016 - 11:55

Simon En Hieke:

Hoi Jorden,

Wat maak jij leuke dingen mee.
    We worden er jaloers op en zouden dat ook wel willen.
    Maaaarrrr....we denken dat we dat niet meer kunnen.
    Leuk dat Ruud een dag met je meegelopen is, dat is toch heel gezellig lijkt ons.
    Op het kaartje te zien heb je nog een aantal kilometers voor de boeg.
    Maar voor jou is dat niks want elke dag wordt je conditie beter.
    Dat hebben we vroeger ook zo ervaren maar den op de fiets.
    Nou Jorden succes met de volgende etappes.

Hartelijke groeten
    Hieke en Simon