mijn knie & de toekomst - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu mijn knie & de toekomst - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

mijn knie & de toekomst

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg Jorden

01 Augustus 2024 | België, Olloy-sur-Viroin

Beste Mensen,

Even weer wat informatie over hoe het met mijn knie gesteld is en de (mate van) vooruitgang.

Sinds ik 1 mei besloot om terug te keren naar Nederland i.v.m. een blessure aan mijn knie is er omtrent mijn knie heel wat gebeurd. Zo ben ik tot op de dag vandaag nog onder behandeling van een fysiotherapeut waarbij het gelukkig stukken beter met me gaat. Ook heb ik het ondertussen een plekje kunnen geven wat betreft ermee omgaan en accepteren. Want, zo is de situatie op dit moment: mijn knie (de fysio houd het toch op een pees die verrekt is/was) is "nog net niet" over. Daarom heb ik na de fysio-afspraak van afgelopen dinsdag zelf de knoop doorgehakt dat ik "de Camino" doorschuif naar volgende zomer. Het was een moeilijke beslissing waarbij ik er niet voor niets 2 a 3 maanden over heb gedaan om tot dat besluit te komen. Dus mijn droom, mijn idee van de Camino zoals ik die gepland had en de daarop volgende planning heb ik voor nu even weggezet en haal het volgend jaar zomer weer tevoorschijn.

Ik wil Harm en Jacquelien (mijn vader en moeder) bedanken voor het ophalen van mij uit Epernay. Ook wil ik jullie als trouwe lezers bedanken voor de mooie, grappige, ontroerende, opbeurende en motiverende berichten.

Tot blogs


  • 31 Juli 2024 - 23:38

    Jan Frericks:

    Jorden succes met het herstel. Hopelijk gaat het volgend jaar wel helemaal goed.


  • 31 Juli 2024 - 23:47

    Eric:

    Het komt vast allemaal goed. Wat in het vat zit verzuurd niet. Sterkte met herstel en op naar de volgende zomer. Groet Eric


  • 01 Augustus 2024 - 08:19

    Ida En Peter:

    Jorden, een goede moeilijke beslissing. Wij zien uit naar je loopverslagen komend jaar. Groet Peter en Ida.


  • 01 Augustus 2024 - 09:28

    Jan Groothof :

    Hoi Jorden,

    Dat het een moeilijke beslissing is, begrijpen we wel. Alle respect daarvoor. We hopen vurig wel door kan gaan! Blijf je droom najagen !

    Hartelijke groet,

    Klaske en Jan


  • 01 Augustus 2024 - 10:53

    Loek:

    Hoi Jorden,

    Het is vast een hele moeilijke beslissing geweest.

    Heel veel sterkte en volgend jaar een nieuwe mogelijkheid.

    Hartelijke groet,

    Loek


  • 01 Augustus 2024 - 18:14

    Anita Alblas :

    Hoi Jorden, ja man dat zal geen makkelijke en leuke beslissing zijn geweest, maar voor nu de beste keus. En super stoer dat je je focus hebt gelegd op volgend jaar, dan is alles goed hersteld en door de ervaring die je nu hebt weet je wat je wel en beter niet kan doen, zoals je zware bepakking. Succes met het herstel en tot blogs. Groetjes Anita


  • 02 Augustus 2024 - 21:44

    Syl Klinkien :

    Hoi Jorden, een heel moeilijk maar verstandig besluit !

    Je hebt weer iets omnaar toe te leven en je op voortebereiden,anders was het allemaal al achter de rug .....en nu ga je er nog meer van genieten, want het komt nog een keer op je pad .En je mag bij Epernal beginnen hoe mooi is dat .

    En je knie is dan nog sterker ....snap de teleurstelling maar er komt een nieuwe kans !!

    Lieve groetjes en ik hou je in de gaten!!


  • 05 Augustus 2024 - 10:39

    Bea:

    Ha Jorden, het geeft ook rust nu je deze beslissing hebt genomen. Je knie kan goed herstellen en volgend jaar kan je uitgerust en met een rugzak vol ervaring op pad gaan. Ik kijk dan uit naar je verslagen. Succes met je knie. Groetjes Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 28042

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: