Weer thuis! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Jorden

01 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Lieve bloglezers,

Ik zit nu dit laatste verslag(je) van het Deltapad achter mijn eigen thuiscomputer te typen. Al die lieve, leuke, mooie, motiverende, onroerende en meelevende berichten van jullie die ik onderweg las, die vond ik hardsttikke leuk om te lezen: DANK JULLIE WEL!!

Nu begint langzaam het werkzame leven weer, alhoewel?: ik bedoel het andere werkzame leven. Dat begint bij mij over 2 weken. In die tussentijd kan ik nog bijkomen van de tocht met zijn ervaringen, moet ik nog een paar wassen draaien en ga ik foto's op mijn computer zetten en uitzoeken. Ook ga ik bedenken hoe ik mijn digitale fotobladen in wil richten.

Iedereen bedankt voor het meeleven, en ik vond het leuk om via zo'n blog júllie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Tot een volgende Lange Afstand Wandeling!!

  • 01 Juli 2014 - 17:59

    Jacquelien:

    Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen. Je hebt er echt van genoten. Veel aardige en behulpzame mensen ontmoet, dat is duidelijk. En je bent zeker niet voor een gat te vangen. Even pech door je val en je hebt de laatste etappe jezelf nog een keer overtroffen, want dat was zeker wel 30 km ipv 24. Super Jorden!!!



  • 05 Juli 2014 - 23:28

    Andries En Hester:

    heel erg knap van je dat je het pad helemaal gelopen hebt onlangs de laatste wandeling dat je gevallen bent.
    knap hoor?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 17035

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: