het Deltapad begint bijna - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu het Deltapad begint bijna - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

het Deltapad begint bijna

Blijf op de hoogte en volg Jorden

08 Juni 2014 | Nederland, Nieuwegein

Met het vorige verslagje ging er iets mis, maar: ik begin volgende week aan het avontuur dat Deltapad heet. Mijn voorbereidingen zijn nog in volle gang, maar ergens over 2 weken hoop ik naar Zeeland te vertrekken voor een wandeltocht langs o.a. de Deltawerken (het lijkt me een mooi gezicht). Het is ook een testcase voor mijn rugzak; die heb ik namelijk vorig jaar nieuw gekocht. Dus vanaf nu kunnen jullie weer een aantal reisverslagen van mij verwachten vanuit Zeeland.

  • 09 Juni 2014 - 13:31

    Ruud Frericks:

    Hoi Jorden,

    Ben inderdaaad benieuwd naar jewandelervaringen in Zeeland, ik ga je zeker op de voet volgen.
    Succes met alle voorbereidingen de komende week.

    Ruud

  • 09 Juni 2014 - 14:07

    Harald:

    Hoi Jorden,

    Ik ga je avonturen zeker volgen!

    Succes!

    Harald

  • 10 Juni 2014 - 23:14

    Maarten:

    Hee, Jorgen,

    veel plezier op je hike! Ik kijk weer uit naar je mooie verslagen!

    Groeten,
    Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 17963

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: