Santiago de Compostella - Reisverslagen van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Santiago de Compostella - Reisverslagen van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostella

Beste mensen,

In mijn laatste blog schreef ik als afsluiting "tot de volgende uitdaging".
Ik kan jullie melden: die volgende uitdaging heb ik gevonden. In 20 jaar heb ik er op internet alles over gelezen wat er over gelezen kan worden, ben ik naar een lezing geweest van iemand die hem ook gelopen heeft en ben ik in de loop van de tijd dingen aan het verzamelen die daarvoor nodig zijn. Daarnaast ben ik, 25 jaar lang, altijd ieder jaar een lange afstand wandeling blijven lopen, ook heb ik films erover bekeken en boeken gelezen.
Dus...ik vond het eens tijd worden om naar

SANTIAGO DE COMPOSTELLA

te gaan lopen. Een aantal van jullie weten het al. ook heb ik het 6 jaar geleden al kenbaar gemaakt in hele kleine kring. maar toen kwamen er dingen tussen zoals een bruiloft, meerdere ongelukken en Corona. Maar nu is het dan echt zover! Ik vertrek op dinsdag 2 april vanuit Thorn en hoop op maandag 22 september aan te komen in Santiago de Compostella.

Als jullie het volgende verslag krijgen betekent dat dat ik aan mijn tocht begonnen ben. Ik kijk er naar uit!