weer thuis!! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu weer thuis!! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

weer thuis!!

Door: JordenFrericks

Blijf op de hoogte en volg Jorden

09 Juli 2012 | Nederland, Nieuwegein

Ik ben weer thuis!!!

Nadat ik afgelopen woensdag (4 juli) in Hoek van Holland aankwam en daarmee het Hollandse Kustpad volbracht, kreeg ik niet de kans om van dat bijzondere feit te genieten. Want ik was van plan nadat ik in HvH aankwam door te reizen naar Texel waar mijn ouders de caravan hadden om nog 2 dagen uit te rusten. Maar...bij aankomst bij het station HvH-haven (eindpunt van het Hollands Kustpad) zag ik de trein al aankomen naar Rotterdam. Dus i.p.v op het station heb ik in de trein mijn eerste gedachten op een rijtje gezet.
Die eerste gedachten waren o.a dat ik het een hele mooie afwisselende tocht vond. Ook dacht ik meteen: dit ga ik vaker doen, zo in mijn uppie een Lange Afstand Wandeling lopen. Dat is mij prima bevallen. Maar zo in de trein zittend begin je wel langzaam te voelen hoeveel kilometer je in totaal hebt gelopen (± 240 km, met extra lopen, verkeerd lopen e.a.), want je begint steed slomer en stijver te worden. Dat was de volgende dag op Texel helemaal goed te merken, want ik was die dag zo loom als een...(vul maar in), en zo stijf als een plank. één geheimpje kan ik wel verklappen: ik zat letterlijk rechtop te slapen op het strand (van Jacquelien gehoord). Dus de man met de hamer heeft me voluit geraakt. Maar de pijn was gelukkig van korte duur, want de volgende dag was de vermoeidheid en de stijfheid vele stukken minder. Die dag heb ik samen met Jacquelien de foto's zitten bekijken (Harm was terug naar Nieuwegein) en bijgepraat over mijn belevenissen. Vrijdag uitgeslapen en kalm aan gedaan, en zaterdag terug naar Huis (vanwege verjaardag van neef Ruud). Zaterdagavond en zondag mijn rugzak geleegd en alles in een 'normale' wasmachine gedaan. En vanmorgen was het of er niets gebeurd was: de wekker ging om 06.00 uur, en ik was om 07.30 uur op mijn werk waarbij dus mijn werzame leven weer is begonnen.

EINDCONCLUSIE?: het is me zo goed bevallen dat ik deze LAW's vaker ga lopen, op deze wijze: in mijn uppie. (het aanhaken van deze en gene vind ik zo nu en dan ook gezellig hoor!!, hé Harm, Ruud en Els!?)
Jullie zullen dus vaker via deze weblog wat van mij horen qua wandelingen.











  • 09 Juli 2012 - 20:51

    Jetze:

    Super gedaan Jorden, ben jaloers en wandel graag eens een etappe mee. Hebben zelf ook veel (van huis uit gewandeld) dus zal best gaan nu.
    Gezien dat je nu weer aan het werk bent lijkt me een basisrecept wel toepasselijk: zandtaartdeeg. Hoop dat je klanten het ook lekker vinden.
    Zo even gaan kijkken of de foto's er al zijn.

    Tot snel Jorden, je weet je hebt nog een afspraakje met ons te goed!

    Jetze

  • 11 Juli 2012 - 06:47

    Maarten:

    Jorden,

    Goed gedaan en welkom thuis! 240km jeetje echt een eind, ik kan me goed voorstellen dat je zo stijf en loom bent als een .... :-)
    Nu lekker nagenieten en de volgende LAW plannen dus.
    Tot gauw, ik ben benieuwd naar de foto's.

    Groeten,

    Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

het Hollands Kustpad

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2012

van geen ophouden

10 Juli 2012

toevoeging op het vorige

09 Juli 2012

weer thuis!!

26 Juni 2012

een week onderweg

18 Juni 2012

eerste dag
Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 28046

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: