aankomende wandeling - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu aankomende wandeling - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

aankomende wandeling

Door: JordenFrericks

Blijf op de hoogte en volg Jorden

10 Mei 2012 | Nederland, Nieuwegein

Ik ga aankomende zaterdag een wandeling lopen in Oudewater i.p.v. Schoonhoven omdat die wandeling in Schoonhoven op het laatste moment al volgeboekt zat. Maar dat is het handige dat er meerdere wandelingen in een weekend op die site staan (www.weekendhike.nl); je kan zo met een andere wandeling meelopen.
Dan kan ik mooi mijn nieuw gezoolde bergschoenen uitproberen; dat was hoognodig. Ik heb ze in de hele lengte laten verzolen, dan kunnen ze er weer jaren tegen. Morgen nog een paar keer inspuiten en, kom maar op met die tiendwegen!

Standaard uitrusting voor een wanndeling van 16 km op grasland en onverharde wegen/paden: Bergschoenen met stevig profiel, regenbroek (en evt. jas), dagrugzak met lunchpakket en drinken. Ook erg handig zijn blarenpleisters, ik doe ze uit voorzorg al op ( is eigen ervaring). Het weer ziet er voor zaterdag redelijk uit, dus lekker wandelweer hoop ik. Tot zover weer even een update, en na het weekend hoop ik jullie over de tocht te kunnen vertellen; met foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

het Hollands Kustpad

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2012

van geen ophouden

10 Juli 2012

toevoeging op het vorige

09 Juli 2012

weer thuis!!

26 Juni 2012

een week onderweg

18 Juni 2012

eerste dag
Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 28046

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: