de weer werkende man - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu de weer werkende man - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

de weer werkende man

Blijf op de hoogte en volg Jorden

07 Augustus 2016 | Nederland, Brabant

Beste Mensen,

De eerste week zit er weer op waarin ik mijn werkzame leven weer heb op moeten pikken. Dat viel niet mee! Voor mij had het nog wel een paar weken langer mogen duren: iedere dag zorgen dat je van slaapplaats naar slaapplaats komt. Het dagritme was: lopen, eten, slapen + datgene wat je onderweg meemaakt zorgen ervoor dat je in zo'n flow komt waarbij je denkt: meer heb je eigenlijk niet nodig...of toch wel! Waardoor kan ik zo'n reis maken met al die mooie bed & breakfast's? Juist ja...omdat ik geld verdient heb. En waarmee heb ik dat geld verdient?: met werk!Dus afgelopen maandag ben ik weer met frisse moed naar mijn werk gegaan met de gedachte: over een tijdje kan ik de mensen weer meedelen via deze blog dat ik weer een lange afstand wandeling ga maken.
De momenten dat je jezelf tegenkomt zijn iets minder, maar de momenten dat je weer wat leuks of goeds meemaakt doen dat andere weer teniet. Dat maakt zulke loopvakanties (ik zeg expres loopvakantie omdat iemand zei: ben je bezig aan een wandel of loop vakantie). En nee!...ik heb Nederland nog niet helemààl rondgelopen: ik moet nog het uiterste noorden van Groningen, genaamd: het Wad en Wierdenpad. Ik denk dat dat de eerstvolgende lange afstand wandeling wordt.
De kleren heb ik inmiddels gewassen en liggen weer in de kast, de rugzak is weer gelucht en de blarenpleisters zitten nog in hun hoesje waarbij ik de vele foto's nog moet uitzoeken om er daarna een mooi overzicht in boekvorm van te maken, wat ook nog de nodige na-geniet momenten gaat kennen den ik. Maar wat nu eerst moet gebeuren om weer zo'n tocht te kunnen maken is...

Jorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 16508

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: