De één na laatste - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu De één na laatste - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

De één na laatste

Blijf op de hoogte en volg Jorden

26 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

Morgen is mijn laatste wandeldag; eindbestemming Torn. Maar Vandaag grotendeels niet in het bos gelopen; dus ook geen muggen! Onderweg hoorde ik van andere mensen dat zij er ook behoorlijk last van hadden: het zijn er blijkbaar meer dan normaal. Ik liep vanmiddag mooi over de sluis van het Zuid-willemskanaal waarbij mensen me een hart onder de riem staken voor het lopen. Ook passeerde ik langs de Zuid-Willemsvaart de grens met grenspaal nr 167. Daarna weer door een stuk bos (laurabos, echt waar hoor!) Om vervolgens Stramproy binnen te lopen. Daar even op het marktplein een cola & koffie genomen om bij te komen/tanken en vervolgens naar mijn b&b om mezelf te melden. Nu lig ik in een ruime kamer met 2 bedden en douche & toilet waarbij ik van alle twee gebruik ga maken om daarna lekker te gaan slapen...
Tot morgen!

  • 26 Juli 2016 - 23:47

    Harm:

    Was weer een lange dag he, 25km exclusief route zoeken!! De hele route geen koffiekopje tegengekomen behalve die aan het eind? Ik smeer nog steeds azaron op mijn 23 muggenbeten van zaterdag en zondag, jeuk, rood! Ik wens je morgen hele leuke muggenvrije, koffierijke laatste loodjes na 360 kilometer!! Volhouer!!

  • 26 Juli 2016 - 23:49

    Jacq:

    Petje af !!!

  • 27 Juli 2016 - 09:17

    Hieke En Simon:

    Hallo Jorden,

    Wat een geweldige wandeltocht maak je.
    Jammer van al die muggen.
    We horen dat veel mensen er last van hebben.
    Maar wij hebben een bord geplaatst waarop staat
    "In Maarssen verboden voor muggen"
    Nee wij hebben tot nu toe er geen last van.
    Geniet van je laatste wandeldag.
    We zullen op je proosten dat je zo'n lange tocht uitgelopen hebt.
    Groeten van
    Hieke en Simon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 16557

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: