Het vervolg - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Het vervolg - Reisverslag uit Brabant, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Het vervolg

Blijf op de hoogte en volg Jorden

23 Juli 2016 | Nederland, Brabant

Beste mensen,

Ik heb ondertussen lekker bij Harm & Jacqeulien kaasfondue gegeten; heerlijk! Ik was bij die wondroos blijven steken he! Ik heb er ondertussen antibioticakuur voor 5 dagen gekregen. Na 3 dagen lijkt die wondroos stabiel te blijven. En het allerbelangrijkste: ik voel me er compleet niet ziek bij, maar meet voor de zekerheid toch mijn temperatuur, je weet nooit...
Behalve die wondroos zijn er ook bijzondere momenten geweest zoals gisteravond toen ik in Postel een overnachting had in een echte abdij. Ik werd ontvangen door een monnik en mij wegwijs gemaakt door het klooster. Ook liet hij mij mijn kamer zien. Ook kon ik 's avonds een kerkdienst bijwonen wat ik heb gedaan; een bijzondere ervaring kan ik zeggen. Na die dienst schoven er nog meer mensen die in het klooster overnachten aan voor de avondmaaltijd.vandaag weer vertrokken vanuit de abdij waarbij ik Harm & jacquelien stond op te wachten omdat Harm de komende twee dagen mee loopt. Nadat we elkaar gevonden hadden begonnen we met 15 km voor de boeg. Vandaag ook een heel groot deel door het bos gelopen, wat ik de afgelopen 5 dagen vrijwel constant heb gedaan. In het bos moet je eigenlijk een lange broek aan hebben, maar die warmte/hitte he!!...
Ook een leuke en gezellige b&b was in Reusel. Daar werd je ontvangen in een soort gezellige huiskamersfeer met een zelfde soort gastvrouw. Toen ze hoorde van mijn irritatie aan mijn been zei ze meteen dat er onder de gasten ook een verpleegkundige was. Dus ik meteen er naar laten kijken en informatie ingewonnen ×dat zij ook nog belde met een huisarts. Het advies!: zolang je geen koorts hebt en geen andere ziekteverschijnselen krijgr mag je ee mee doorlopen. Maar zodra het kan wel met je been omhoog gaan zitten. Ik eindig met iets positiefs: ik vind het heel bijzonder dat je de ene keer net van de grens zit en het andere moment er precies op loopt. En...op zo'n tocht smaakt pasta beter, maar ik moet toch eigenlijk wel een keer Belgisch frieten eten he!!

Slaap lekker!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 16707

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: