Het grenslandpad: nu al prachtig - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Het grenslandpad: nu al prachtig - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Het grenslandpad: nu al prachtig

Blijf op de hoogte en volg Jorden

09 Juli 2016 | Nederland, Zeeland

Beste mensen,

Ik ben nu 4 dagen onderweg maar het lijkt al veel langer; van het vele moois en leuks wat je onderweg tegenkomt denk ik. Zo liep ik vandaag door een strook land wat vol stond met riet van wel 1.80 meter hoog. En dat 500 meter lang. Vandaag ging het naar ' S heere arend kerke waarbij ik van de route af moest wijken. 5 km!: dat was wat ik extra moest lopen. Ik heb daarna wel heerlijk gegeten, en later gedoucht!
Gisteren was ook een mooie dag; ik liep van Biervliet naar Terneuzen. Heerlijk wandelweer; licht bewolkt en lekkere temperatuur. Vandaag was het zeker warmer weer. Misschien iets té warm (ondanks dat ik er redelijk goed tegen kan). Morgen gaat de tocht naar Kruiningen; langs de Westerschelde: ik ben benieuwd! Morgen een lange dag; welterusten!

Jorden

  • 10 Juli 2016 - 09:11

    Jacquelien V Voorthuizen:

    Hoi Jorden. dat was weer een stevige wandeling, poeh... Ben benieuwd hoeveel kilometer het totaal was .Was op je vorige adres dat eten bij je gastadres en kampvuur in de tuin ? Aan afwisseling dus geen gebrek. Zo te zien aan je foto op je app sliep je vannacht in een eigen huisje. Je wordt vast verwend, iedereen wil het beste B & B zijn zoals de tvserie.. Petje af..., succes !!!

  • 10 Juli 2016 - 10:22

    Hieke En Simon:

    Hallo Jorden,
    We lezen je verslagen met veel plezier.
    Het zijn wel stoere wandelingen die je maakt.
    We wensen je prettige (grens)wandelingen toe en kijken uit naar je volgende verslag.
    Groeten van,
    Hieke en Simon

  • 10 Juli 2016 - 12:05

    Maarten:

    Ha Jorden,

    Het klinkt weer heel mooi! Maar eh, vrijdag gaan we niet 5 km van de route afwijken hoor! :-)

    Succes vandaag met de lange dag in de warmte!
    Groetjes, Maarten

  • 10 Juli 2016 - 21:08

    Hes En Andries:

    Hallo jorden , we zijn bij Harm en Jacq. Wij hebbwn geen mail van jou ontvangen.maar hebben het net hier gelezen. We hebben heelveel zin om morgen met je mee te lopen. We vinden het een hele prestatie dat je 30 km loopt. Super geweldig en dat met die warmte. We zien je morgen. Groetjes, Hester en Andries. Stuur je je volgende verslag ook aan ons

  • 11 Juli 2016 - 21:09

    Neef Ruud:

    Hoi Jorden,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. We blijven je op de voet volgen. Komende zaterdag ben ik aan de beurt om een stuk met je mee te lopen. Ik ben me er al geestelijk op aan het voorbereiden. Zo te lezen heb je aan gezelschap de komende dagen geen gebrek.

    groet,
    Ruud+ouders

  • 11 Juli 2016 - 23:14

    Jan Frericks:

    Hallo Jorden,
    Leuk verslag. Hoop dat je zaterdag met Ruud mooi wandelweer krijgt, dit wordt voor Ruud afzien vrees ik.

    Groeten Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 16504

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: