De laatste loodjes voelen het zwaarst - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu De laatste loodjes voelen het zwaarst - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes voelen het zwaarst

Blijf op de hoogte en volg Jorden

13 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Beste bloglezers,

Nadat ik in Ferwoude was geëindigd hebben jullie niets meer van mij vernomen wat kwam omdat ik er geen tijd voor had. Want: na Ferwoude zou de tocht naar It Heiddskip gaan. Dat plaatsje (gebied) kende ik qua naam nog toen ik als kind met mijn ouders meezeilde door Friesland. Dus met het boeken van dat b&b vond ik het wel leuk om daar te zitten. Maar...ik dacht dat de b&b gewoon in het plaatsje It Heiddskip zat (5 km naar Hindeloopen en 8 km naar It heideskip vanaf Ferwoude), maar het bleek anders: na Hindloopen ben ik aan het zoeken gegaan hoe ik nu moest lopen vanwege het kaartje die ik mee had gekregen. Ik had uiteindelijk precies andersom moeten lopen, maar dat bleek nadat ik door een aardige boerin die het "buitengebied" It Heideskip woonde mij even wegbracht met de auto naar mijn b&b.
De volgende dag zou Harm met mij de laatste etappe lopen, maar toen ik bij bij mijn b&b over de drempel stapte verstapte ik me. Omdat het zo vervelend aanvoelde de volgende dag, besloot ik een extra rustdag in te lassen (ik had toch geen andere adressen waar ik geboekt had + dat het ik hier wel een extra nacht kon). Toen heb ik op die rustdag maar gefietst; dat ging wel!
Die extra rustdag bleek goed te zijn geweest, want vandaag liep ik met Harm zonder noemenswaardige last het laatste stuk van Hindeloopen naar Stavoren. Wederom een hele mooie tocht! De tocht zit er nu dus op: Lauwersoog-Stavoren, waarbij ik jullie als lezers wil bedanken voor de interesse die jullie toonde op mijn blog te willen lezen & de leuke reacties die ik daaop kreeg. Bij deze en gene zal ik in de loop van de tijd wel foto's laten zien, maar...je mag ook bellen voor een afspraak.
Bedankt voor het meeleven, en tot een volgende Lange Afstand Wandeling.

Groetjes, Jorden

  • 14 Augustus 2015 - 12:33

    Maarten:

    Hoi Jorden,

    Wat een mooi verslag wat het weer! Ik ben inderdaad heel benieuwd naar de foto's die erbij horen! Hopelijk is het met je enkel weer helemaal goed. Zodra we terug zijn van vakantie spreken we af!
    Groetjes,
    Emma, Roelant, Brigitte en Maarten

  • 15 Augustus 2015 - 11:48

    Ruud:

    Hoi Jorden,

    We hadden je inderdaad al een paar dagen gemist. Goed om te lezen dat de tocht goed is volbracht, en dat je er erg van hebt genoten. Wij ook, en dan spreek ik ook namens mij vader en moeder.
    Ben benieuwd naar je foto's. Bedankt voor je mooie verhalen!

    groetjes,
    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 16850

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: