Warm!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu Warm!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

Warm!!

Blijf op de hoogte en volg Jorden

07 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Beste mensen,

Vanmorgen vertrok ik om 08.30 uur uit st. Jacobiparochie om om 09.00 uur de route weer opgepikt te hebben. Dat viel mee in tegensteling tot gisteren daar moest ik bijna een uur zoeken.
Vanwege dat zoeken liep ik gisteren lang in het verlengde van de route; niet over de dijk zelf aan de waddenzee maar de dijk erachter. Als je er maar komt in ongeveer hetzelfde tijdschema he! Gisteren was ik om 16.00 uur in st. Annaparochie. Ik werd verwelkomt door de vrouw des huizes waarbij ze het 'tuinhuisje' liet zien waar ik die nacht zou slapen. Eerst heb ik mij natuurlijk heer-lijk gedoucht (wat is zo'n douche fijn na zo'n wandeling...) Na de douche heb ik gevraagd waar ik iets kon eten; ze zei dat het 20 minuten rijden was tot het einde van de dijk. Inderdaad: ik mocht een fiets lenen! Wel lekkere eigenlijk zo'n fiets: even een andere beweging en je hebt meer wind. Na lekker gegeten te hebben en een berenburger toe...in de koffie dan he! ging ik die 20 minuten weer naar huis fietsen.
Vanmorgen was ik al voor de wekker van 07.30 uur wakker. Dus aangekleed en ontbeten en zoals ik al zei: ik was om 08.30 uur op pad. Vandaag was een redelijk makkelijke wandeling omdat het over verharde paden ging. Maar ook nog weer een stukje dijk meegepikt waarbij ik toen ik stond te urineren hele mooie pianomuziek hoorde. Dat bleek uit een huis te komen die verscholen achter de struiken het raam open had staan in het gehucht Koehool. Ik ben er naar toe gelopen en gezegt hoe mooi ik het vond. Nu zit ik jullie te schrijven bij een heel vriendelijke oudere dame in een 'gewoon' rijtjeshuis, maar ZEKER niet minder gezellig.
Morgen loopt mijn pa (voor intimi: Harm) een dag mee, en hij koos meteen de langste route: 20 a 25 km. Mijn vader (Harm) zou om 09.00 uur bij mijn b&b staan.
Weer een mooie dag morgen hoop ik.

Groetjes, Jorden

  • 07 Augustus 2015 - 22:41

    Marjolein Kremer :

    Hee Jorden
    Wat leuk om elke keer weer je verslagen te lezen!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat.
    Veel plezier morgen en de groeten aan oom harm
    Succes met de rest van de kilometers
    Groetjes marjolein!

  • 09 Augustus 2015 - 18:39

    Beste Jorden :

    Leuke foto met Harm
    Bij ons was het bewolkt met zon
    We hebben een korte wandeling gehad. We eten nu in Ooien.
    Gr Hester en Andries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 16335

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: