PECH!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu PECH!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

PECH!!

Blijf op de hoogte en volg Jorden

26 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Lieve Bloglers,

Als ik mensen aanspreek, waarom beginnen ze dan altijd eerst in het duits of engels tegen me te praten? Het zal wel met mijn spraak te maken hebben he...

Maandag 23 juni:
Ik loop vandaag een afstand van 25 km. Vandaag zou het een mooie dag worden, want ik loop van Burgh-Haamstede op Schouwen Duiveland naar Veere op Walcheren. Dus...over de oosterscheldekering, wat een mooi gezicht moet zijn lijkt mij, en het WAS een mooi gezicht kan ik jullie nu vertellen; ik probeer nog steeds foto's te uploaden, maar dat gaat ingewikkeld: teveel uigezoek nog op zo'n telefoontje. Nu zit ik toevallig achter een echte pc, maar daar kan ik dan weer geen stekker aansluiten voor mijn fototoestel. Jullie houden die foto's dus nog tegoed.
Zonder die foto's erbij kan ik ook zeggen dat het indrukwekkende bouwwerken zijn als je daar overheen loopt, en het water is daar alsmaar in beweging: PRACHTIG!!
Maar ik moet opschieten, want om 18.00 uur is de voetbalwedstrijd Nederland-Chili...
Onderweg liep ik door mooie natuur en over betonnen dijken langs het water. uiteindelijk kwam ik langs het Veerse meer te lopen waarbij ik over een voetveer naar Veere kon, maar een vriendelijke mevrouw zei dat ik dat ik dat maa niet moest gokken: in juli vaart hij ieder uur, in juni maar 3x per dag. Ik Uiteindelijk kan ik 16.45 uur aan in Veere.

Maar..ik hoor nu dat er een monteurvan het hostel het computersysteem moet updaten, dus ik lig er een kwartier uit en dan zou alles wat ik nu typ verloren gan. Dus ik hou het hierbij en kom later met een vervolf van mijn verslag

  • 26 Juni 2014 - 18:42

    Anja:

    Hoi Jorden,

    Wat superleuk om je reisverslagen te lezen. Een hele goede voortzetting van je vakantie gewenst!

    Groet uit Joure,
    Piet, Anja
    Martine en Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 16548

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: