bijna kruipend... - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu bijna kruipend... - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jorden Frericks - WaarBenJij.nu

bijna kruipend...

Blijf op de hoogte en volg Jorden

19 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Beste bloglezers,

Eerste even wat rechtzetten: gisteren had ik het over de voetbalwedstrijd Nederland-Spanje, maar het moest natuurlijk Nederland-Australië zijn.

Maar...
Vandaag, donderdag 19 juni, ging ik om 11.15 uur vanuit het mooie plaatsje Havenhoofd via Goedereede (inderdaad: een goede rede om dat plaatsje nog een keer te bezoeken, heel leuk) naar Ouddorp. Een tocht (je) van ÷8 km. Onderweg nog met een groepje mensen meegelopen die ook het deltapad liepen. Maar dan niet helemaal, maar tot Burgh-Haamstede. Ook nog in Havenhoofd met een hond en zijn baas op/meegelopen. Qua hoogte was hij de helft van mijn lengte, maar oh zo aardig. Ik twijfel wanneer ik een foto zal nemen met mijn telefooncamera, anders kon ik hem op mijn blog zetten. Nu heb ik hem met mijn gewone camera genomen. Als ik een gewone pc kan gebruiken kan ik hem wel erop zetten. Qua weer is het een mindere dag: in het plaatsje zelf heb ik maar een museum bezocht, want anders werd ik piesnat. Ik heb net in het plaatsje een pannenkoekenhuis gezien, dus ik denk dat ik daar zo meteen maar ga eten. Veel leesplezier gewenst, en tot het volgende verslag he!

  • 19 Juni 2014 - 21:22

    Andries En Hester:

    Hallo Jorden
    hoe gaat het met de wandeltocht is alles goed gegaan ik las dat je gisteren 24 km hadt gelopen dat is eind het lijkt me ook een leuke uitdaging hahaha.ik vindt het wel knap van je zo eind.wij zijn ook bezig met trainen voor het pieterpad we hadden af gelopen zondag 17 km gelopen.Nog veel loop plezier en geniet ervan.de groeten van andries en hester succes?

  • 19 Juni 2014 - 21:23

    Andries En Hester:

    Hallo Jorden
    hoe gaat het met de wandeltocht is alles goed gegaan ik las dat je gisteren 24 km hadt gelopen dat is eind het lijkt me ook een leuke uitdaging hahaha.ik vindt het wel knap van je zo eind.wij zijn ook bezig met trainen voor het pieterpad we hadden af gelopen zondag 17 km gelopen.Nog veel loop plezier en geniet ervan.de groeten van andries en hester succes?

  • 19 Juni 2014 - 21:23

    Andries En Hester:

    Hallo Jorden
    hoe gaat het met de wandeltocht is alles goed gegaan ik las dat je gisteren 24 km hadt gelopen dat is eind het lijkt me ook een leuke uitdaging hahaha.ik vindt het wel knap van je zo eind.wij zijn ook bezig met trainen voor het pieterpad we hadden af gelopen zondag 17 km gelopen.Nog veel loop plezier en geniet ervan.de groeten van andries en hester succes?

  • 19 Juni 2014 - 21:24

    Andries En Hester:

    Hallo Jorden
    hoe gaat het met de wandeltocht is alles goed gegaan ik las dat je gisteren 24 km hadt gelopen dat is eind het lijkt me ook een leuke uitdaging hahaha.ik vindt het wel knap van je zo eind.wij zijn ook bezig met trainen voor het pieterpad we hadden af gelopen zondag 17 km gelopen.Nog veel loop plezier en geniet ervan.de groeten van andries en hester succes?


  • 19 Juni 2014 - 21:25

    Andries En Hester:

    Hallo Jorden
    hoe gaat het met de wandeltocht is alles goed gegaan ik las dat je gisteren 24 km hadt gelopen dat is eind het lijkt me ook een leuke uitdaging hahaha.ik vindt het wel knap van je zo eind.wij zijn ook bezig met trainen voor het pieterpad we hadden af gelopen zondag 17 km gelopen.Nog veel loop plezier en geniet ervan.de groeten van andries en hester succes?


  • 20 Juni 2014 - 23:08

    Jetze:

    Hoi Jorden,

    Mooie foto met kat aan jouw voeten!
    Goedereede is een heel leuk stadje om te bezoeken!
    Heel veel wandelplezier en ik kijk uit naar je volgende blog.

    Groet en tot snel, Jetze

  • 21 Juni 2014 - 10:50

    Harald:

    Hoi Jorden,

    Zo te lezen ben je goed bezig. Grappig om die kaart van Ierland ernaast te zien. Ik dacht even "hoe lang is Jorden al onderweg?!?" ;-) Mooi dat je het voetballen gewoon kan volgen en goede vis te eten hebt. Afgelopen weken heb ik ook veel gewandeld maar dat beperkte zich vooral tot Amersfoort, wat ook wel logisch is als stadsgids. Ter afwisseling, na laatst met een groep Noren te fietsen door de Soester Duinen, vandaag met een groep steppen: even andere spieren gebruiken.
    Zo te zien op weeronline is het prachtig wandelweer in Zeeland de komende dagen, geniet ervan!

    Groet,
    Harald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorden

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 16881

Voorgaande reizen:

02 April 2024 - 23 September 2024

Santiago de Compostella

18 Juli 2015 - 18 Juli 2015

het Friese Kustpad

08 Juni 2014 - 08 Juni 2014

het Deltapad

30 November -0001 - 30 November -0001

het Hollands Kustpad

Landen bezocht: